
Zorg jij graag dat alles soepel loopt achter de schermen?
Als Support Medewerker HR Online & Data ben jij hét aanspreekpunt voor klanten die werken met onze applicaties zoals Nmbrs, Hubbae, Gearsoft en Daywize. Jij zorgt dat alles werkt, vragen vlot beantwoord worden en gebruikers zonder gedoe verder kunnen. Dankzij jouw technische ondersteuning maken onze klanten efficiënt en met vertrouwen gebruik van onze HR-software. Herken jij jezelf in de eigenschappen behulpzaam, analytisch sterk en krijg je energie van problemen oplossen? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen
Je wordt onderdeel van het team Sigma Online, samen met Joris, Ramon en Arno. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die werken met onze HR-applicaties. Je ondersteunt ze bij technische vragen en zorgt dat ze soepel met de systemen kunnen werken. Dankzij jouw support halen klanten het maximale uit hun HR-software – snel, effectief en efficiënt.
Je werkzaamheden zijn afwisselend en je leert veel over HR-processen en software.
Voorbeelden van jouw taken en werkzaamheden zijn:
- Je biedt eerstelijns ondersteuning bij vragen over HR-functionaliteiten in de software.
- Op verzoek van klanten pas je zaken aan in de inrichting van de software, zoals het onderhoud van documentsjablonen, aanpassingen in hiërarchie, verlofinrichtingen etc.
- Je implementeert en beheert koppelingen met externe partijen (denk aan verzekeraars, arbodiensten en ERP-systemen).
- Je onderhoudt onze online supportomgeving en houdt informatie actueel.
- Updates van bestaande functionaliteiten richt je in voor klanten, in overleg met jouw collega’s uit het Sigma Online consultancy team.
- Je bent een ster in data en stelt periodieke rapportages op voor klanten op basis van de beschikbare data.
- Je onderhoudt contact met softwareleveranciers over bugs en verbeteringen.
- Je haalt data uit verschillende systemen, bewerkt en analyseert deze in MS Office met de beschikbare tools.
''Weten wat er mogelijk is binnen het bedrijf, geeft rust en zekerheid over de toekomst''Lees het verhaal
Wie ben jij?
Jij bent iemand die energie krijgt van het helpen van anderen. Je bent communicatief sterk – zowel mondeling als schriftelijk – en weet technische informatie begrijpelijk uit te leggen aan klanten die niet altijd technisch onderlegd zijn. Je schakelt moeiteloos tussen systemen, klantvragen en interne overleggen. Je werkt gestructureerd, houdt overzicht in je taken en weet goed prioriteiten te stellen. Proactiviteit is jouw tweede natuur – je wacht niet af, maar denkt mee, ziet kansen en pakt door. Klantgericht werken zit in je DNA: je wilt altijd dat de klant goed geholpen wordt.
Tegelijkertijd ben je analytisch sterk en voel je je thuis in data en software-omgevingen. Je haalt plezier uit het oplossen van vraagstukken, het verbeteren van processen en het signaleren van kansen om onze dienstverlening uit te breiden.
Je bent nieuwsgierig, leergierig en blijft graag op de hoogte van veranderingen in HR-regelgeving en technologie.
Wat breng je mee?
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4-opleiding.
- Je bent behulpzaam, oplossingsgericht en weet technische informatie begrijpelijk uit te leggen.
- Je werkt gestructureerd en stelt prioriteiten waar nodig.
- Je bent nieuwsgierig naar wat beter kan, denkt in kansen en deelt jouw ideeën.
- Het is een pré wanneer je al ervaring hebt met HR-software zoals Nmbrs, Hubbae en Gearsoft.
- Je hebt kennis van MS Excel, PowerBI, PowerQuery (kennis van Fabric is een pré).
Wat wij bieden
- Afhankelijk van jouw kennis en ervaring bieden wij een aantrekkelijk salaris tussen €2.500,- en maximaal €3.541,- bruto per maand op basis van 40 uur.
- Riante verlofregeling: 29 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis), met de mogelijkheid om maximaal 12 extra dagen bij te kopen en een aantrekkelijke tijd-voor-tijd-regeling voor alle functieniveaus, zodat je meer grip hebt op je werk-privébalans.
- Flexibiliteit en ondersteuning bij thuiswerken: thuiswerkvergoeding van €2,40 netto per dag en een budget van circa €600 om je thuiswerkplek optimaal in te richten.
- Investering in jouw vitaliteit en welzijn: coachsessies voor persoonlijke of professionele ontwikkeling. We vinden het belangrijk dat je goed in je vel zit. Om jouw mentale welzijn te ondersteunen kan je gebruik maken van een gecertificeerde coach. Verder organiseren we verschillende sportactiviteiten en workshops. Zo organiseren we het komende jaar onder andere een padeltoernooi, yogalessen, een rugbyclinic en workshops over voeding, mentale gezondheid en sport. Wij helpen je om fysiek en mentaal in balans te blijven. Je kan zelfs een bijdrage van circa €130 per jaar ontvangen voor je sportabonnement.
- Volop ontwikkelmogelijkheden: toegang tot trainingen, cursussen en andere leertrajecten, zodat je altijd kunt blijven groeien. We hebben een studiekostenregeling voor verdere opleiding en ontwikkeling.
- Onkostenvergoeding: netto vergoeding van circa €50 per maand.
Wij geloven dat groei een belangrijk onderdeel is van werkplezier en succes. Daarom moedigen we iedereen aan om de beste versie van zichzelf te worden en investeren we daar graag in. We kijken samen welke functie bij je past, ondersteunen je persoonlijke groei en helpen je om jouw ambities waar te maken.
Wie zijn wij?
Bij Sigma zijn we ervan overtuigd dat een succesvolle organisatie begint met effectief werkgeverschap. Vanuit onze full-service dienstverlening ondersteunen, ontzorgen en adviseren we op elk gebied waarin een organisatie is verbonden met personeel. Dit doen we met een team van specialisten, op een persoonlijke en vooruitstrevende manier. Met ruim 15 jaar werkervaring, circa 55 medewerkers en vijf vestigingen in Zuidwest-Nederland zijn we altijd dichtbij. Lees hier meer over onze organisatie en informele cultuur.
Kom jij ons team versterken?
Druk op ‘Direct Solliciteren’ om het sollicitatieformulier in te vullen. We nodigen je uit daarbij je cv te uploaden. Heb je vragen over onze sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Corporate Recruiter Annabelle Stadhouders via +31 6 459 643 93. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je terecht bij Joris Maljaars, via telefoonnummer via +31 6 111 481 01.