Sigma Personeelsdiensten

Waar kan ik inloggen op jullie website?
Via deze link kun je direct inloggen op jouw Sigma account: https://sigma.nmbrs.nl/applications/Common/Login.aspx?ReturnUrl=%2f

Ik kan niet inloggen, wat nu?
Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen? Je kunt jouw wachtwoord wijzigen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm: https://sigma.nmbrs.nl/applications/Common/Login.aspx?ReturnUrl=%2f

Lukt het dan nog niet? Dan kan het komen doordat er cookies door jouw webbrowser worden onthouden. Hierdoor gaat het niet lukken om met nieuwe inloggegevens in te kunnen loggen. Je moet eerst de cookies verwijderen. Zie hiervoor de uitleg op deze pagina: https://support.nmbrs.nl/hc/nl/articles/204041976-Cookie-s-verwijderen-van-de-Nmbrs-omgeving

Klik vervolgens nogmaals op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Stel via de ontvangen e-mail het wachtwoord opnieuw in en probeer hiermee in te loggen.

Heeft dit nog niet het gewenste resultaat? Stuur dan een e-mail met je contactgegevens (voornaam, achternaam, bedrijf waar je werkt, mailadres, telefoonnummer) naar info@sigmapersoneel.nl.

Waar kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Je kunt jouw wachtwoord wijzigen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm: https://sigma.nmbrs.nl/applications/Common/Login.aspx?ReturnUrl=%2f

Ontvang je geen e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen? Of werkt de link in de e-mail niet? Stuur dan een e-mail met je contactgegevens (voornaam, achternaam, bedrijf waar je werkt, mailadres, telefoonnummer) naar info@sigmapersoneel.nl.

Wanneer kan ik mijn loonstrook ontvangen?
Jouw werkgever stemt met ons af wanneer jouw loonstrook klaar staat. Per werkgever kan dit verschillen. We willen je dan ook vragen om dit bij jouw werkgever na te vragen.

Ontbreekt er een loonstrook, dan vragen we je ook om dit aan te geven bij jouw werkgever.

Waar kan ik mijn jaaropgave vinden?
Deze kun je, net als je loonstroken, vinden binnen jouw Sigma account. Via deze link kun je direct inloggen op jouw Sigma account: https://sigma.nmbrs.nl/applications/Common/Login.aspx?ReturnUrl=%2f

Zodra je bent ingelogd, klik je onder de loonstroken op ‘meer’. Vervolgens kun je naar een voorgaand jaar gaan; de jaaropgave staat altijd onderaan de lijst met loonstroken. Zoek je jouw jaaropgave op de mobiele app? Door bij de loonstroken naar rechts te swipen, kom je bij de loonstroken en jaaropgave van vorig jaar.

Mocht je jaaropgave er niet tussen zitten, dan vragen we je om dit aan te geven bij jouw werkgever.

Mijn e-mailadres is gewijzigd. Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam?
Stuur een e-mail naar info@sigmapersoneel.nl met je contactgegevens (voornaam, achternaam, bedrijf waar je werkt, mailadres, telefoonnummer) en wij nemen contact met je op om je gebruikersnaam te laten wijzigen.

Op de webbrowser op mijn telefoon werkt mijn account niet goed. Is er een mobiele app beschikbaar?
Ja, er is een mobiele applicatie beschikbaar voor zowel Android als IOS. De naam van de applicatie is Nmbrs ESS. Als je de app start, wordt de eerste keer gevraagd om een domeinnaam in te geven. Dit is sigma.nmbrs.nl. Hiervan vul je alleen sigma in. Vervolgens geef je jouw gebruikersnaam en wachtwoord in, waarna gevraagd wordt om een viercijferige code in te stellen. Deze cijfers vormen de toegangscode voor een volgende keer.

Er wordt in de mobiele applicatie gevraagd om een domeinnaam. Wat moet ik hier invoeren?
In het scherm zie je een leeg veld met daarachter .nmbrs.nl. In dit lege veld voer je sigma in. Hierdoor komt er sigma.nmbrs.nl te staan. Dit is de volledige domeinnaam.