Sigma Personeelsdiensten
Vragen?

Wat een jaar…

Wat een jaar...

Allereerst maak ik graag van de gelegenheid gebruik om je een voorspoedig en gezond 2021 toe te wensen. In januari 2020 deed ik hetzelfde, toen nog niet wetende wat dit jaar allemaal voor ons in petto zou hebben.

Een voorspoedig en gezond 2021

Allereerst maak ik graag van de gelegenheid gebruik om je een voorspoedig en gezond 2021 toe te wensen. In januari 2020 deed ik hetzelfde, toen nog niet wetende wat dit jaar allemaal voor ons in petto zou hebben. Uiteraard doel ik daarmee op de coronapandemie. Terugkijkend op 2020 ontkomen we er niet aan hierbij stil te staan. Want waar in januari 2020 Corona voor de meesten van ons nog gewoon het populaire biermerk uit Mexico was, bleek binnen enkele weken dat het virus niet alleen Nederland, maar heel de wereld in zijn greep kreeg. De gevolgen die de pandemie met zich meebracht zijn in alle opzichten ongekend. Voor mensen, voor onze klanten en ook voor onze organisatie. 

Wat een jaar…

Wat een jaar was het voor mensen die zelf ziek zijn geweest of waarvan hun naasten zijn getroffen door het virus. Van lichte klachten tot ziekenhuisopname of zelfs overlijden. Mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt of hun bedrijf hebben moeten sluiten. Een ongekende impact en een hoop verdriet van iets waar we een jaar geleden nog nooit van hadden gehoord.

Wat een jaar was het ook voor onze klanten. Klanten waarvan het personeel van de ene op de andere dag vanuit huis moest gaan werken. De horeca en detailhandel die dicht moest. De evenementenbranche die op slot ging. Klanten die als gevolg van de crisis in zwaar weer terecht kwamen, maar klanten ook die juist een enorme toename in de vraag zagen.

Wat een jaar ook voor Sigma. Ineens zaten we allemaal thuis en werden we overspoeld met allerlei vragen over zaken als thuiswerkbeleid, steunmaatregelen, reiskostenvergoedingen en ontslag. Op dat moment zie je ook weer hoe breed en complex ons vakgebied is. Via alle mogelijke wegen hebben we ons ingezet om onze klanten zo optimaal mogelijk te bedienen.

Ondanks alle corona-perikelen zijn we als organisatie gelukkig ook in staat gebleken om ons te blijven ontwikkelen. Zo zijn we afgelopen jaar gestart met de Sigma Academy, waarbij trainees intern worden opgeleid in het mooie vak van salarisadministrateur. Op dit moment zijn vier gemotiveerde trainees volop bezig met het tweejarige opleidingstraject. Ook hebben we onze nieuwe applicatie Hubbae gelanceerd. Slimme tooling waarmee we het leven van jou als klant en die van ons als intermediair makkelijker maken.

Bedankt!

Wat een jaar… een bewogen jaar. Er was veel onzekerheid en die is er nog steeds. Toch starten we 2021 vol goede moed en zetten we samen de schouders eronder. Volle kracht vooruit!
Namens Sigma wil ik al onze klanten en partners bedanken voor het vertrouwen en de samenwerking van afgelopen jaar. Wij kijken ernaar uit om ook komend jaar weer voor jullie klaar te staan en de samenwerking te laten groeien.

Marco Hamelink
Directeur Sigma Personeelsdiensten

naar inspiratie overzicht
Betrokken en tevreden werknemers: hoe doe je dat?
Betrokken en tevreden werknemers: hoe doe je dat?